Contact

Heb je vragen of opmerkingen? Wil je een klacht indienen? Laat het ons weten via het formulier hieronder. We zullen zo snel mogelijk reageren. 


Product Aanvraag

AniMuchuu is pas recentelijk opgericht. Momenteel wordt er elke dag nieuwe producten online gezet op de website. Wil jij graag merchandise toegevoegd zien worden van je favoriete anime, of zelfs van je favoriete personage? Laat het ons weten en wij zullen proberen hier rekening mee te houden bij het plaatsen van nieuwe producten! Dit geeft geen garanties dat de producten daadwerkelijk toegevoegd zullen worden op de website, maar we zullen zeker alle suggesties meenemen!

Vul het onderstaande formulier in, zo algemeen of uitgebreid als je wil, en wie weet kan je binnenkort jouw favoriete merchandise kopen bij AniMuchuu!


Klacht indienen

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Ook hiervoor kunt u het onderstaande formulier gebruiken. 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht zo snel mogelijk bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen, maar uiterlijk binnen 14 dagen. Mocht het echter meer tijd nodig hebben om uw klacht te verwerken, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contactformulier